Sido - 2013-04-16 20:18:36

A wiec jak to w F3 problemy z ładowaniem :D  mam w podejrzeniach ze mi zdechl alternator no regulatro raczej nie jest nowka i jak sprwadzalem to nie laduje no i o i jak sprawdzic alternator jakie napiecie ma byc na wyjsciu z kabli od alernator ajk ktos cos wie..

Alex22 - 2013-04-16 21:03:59

no pewnie ze wie ;p nie pali Ci w ogóle??

Sido - 2013-04-16 21:30:28

zapalic zapali jak sie aku na laduje :D

SEBA - 2013-04-18 22:49:41

Ok 14V powinni być. Sprawdź kostkę regulatora. 99% uszkodzeń jest przez zaśniedziałem styki.

Seboo - 2013-04-18 22:53:03

SEBA napisał:

Ok 14V powinni być. Sprawdź kostkę regulatora. 99% uszkodzeń jest przez zaśniedziałem styki.

Sido chciał napiecie przed regulatorem:P a tam jest dużo wieksze ale jakie dokładnie to nie wiem. na biegu jałowym w granicach 16-17V.

Alex22 - 2013-04-19 09:54:47

pomierz ładowania na wolnych obrotach bez świateł , ze światłami, potem odkreć na wysokie obroty bez świateł i włącz światła i spisz to Ci diagnoze postawimy ;p

ULOK - 2013-04-19 21:25:43

Opier..l sie nalezy za nazwe tematu:) nie wiem admini tu sa czy raczej nie;) w serwisowce masz napisane jak zmierzyc regulator I wszystkie duperele odpowiedziale za ladowanie.,(ale mysle ze masz zle ustawione zawory):) he he

Sido - 2013-04-19 21:32:03

Pany i Panie no z tematem zjeb...em sie przyznaje :D
A co do kostki nie ma zlutowane kable sie grzala kostak strasznie i ja praktycznie topilo a pomiarow nie zrobile jak zaąlem miezyc to mi sie  miernik zdupczyl :D No bo to ten od ruskich ;] a jak cos wczesniej mierzyłem jak pamietam mialem na wyjsciu z alternatora  chyba 7 V no i jak podlanczam w regulator to tak spina cos jakbyjakas zwara byla w alterantorze i przez 3 kable jest obiem jak mierzylem miernikiem i wlasnie sie na tym zastanawam czuy tak powinno byc

P.S przegladalem juz sporo tematow na innych forach ale tego sie nie dowiedzialem :D jakos nik niechce mi udzielic informacji ...

Seboo - 2013-04-19 22:03:14

ale przed regulatorem zawsze musisz mieć wieksze napiecie niż za :P jak przed regulatorem bedziesz miał 7V to jakim cudem 14V ma sie znaleźć za nim? krasnoludki nie przyniosą :P jak sama nazwa mówi regulator reguluje prąd a alternator go wytwarza:P skoro masz 7V przed regulatorem to znaczy że????  :P

Sprawdź koło magnesowe. Gdzieś kiedyś czytałem że potrafią się rozmagnesować i takie rzeczy sie dzieją.

ULOK - 2013-04-19 22:42:29

Sido napisał:

Pany i Panie no z tematem zjeb...em sie przyznaje :D

no to pamietaj na przyszłość.Dostajesz ostrzeżenie:D jeszcze jedno i wpier.....:[
wracając do tematu

Sprawdz stojan moze jest uszkodzony--->Stojan sprawdzasz na zwarcie do masy czyli wszystki zolte przewody pojedynczo miernikiem ustawionym na diody sprawdzasz na przejscie. Jesli ktorys przewod zwiera do masy stojan do wymiany. Jeśli masz regulator 3 fazowy to w youtube.com jest duzo instrukcji jak sprawdzic.

Sido - 2013-04-21 11:40:27

włąsnie niepamietałem ile bylo tak strzliłem ze 7v ;p no i jak mierzyłem teraz 3 przewody na przejscie to na to wszystkie sa przejscia...
No i bedzie alternator do wymiany zmiezyłem miwrnikiem to nawet nic a nic prądu nie daje ;d

Alex22 - 2013-04-21 21:21:04

u mnie też sie coś dupczy w środe rozbieram rotor i też popaczymy czy magnesy się nie zlepiły bo coś marnie mi łąduje a na majówke moto musi być sprawne!
...Odkręć dekiel i popacz .

Dzięki chopacy za pilnowanie forum !! :D

SEBA - 2013-04-21 22:57:44

Skąd tyle agresji w ludziach :P . Zlinczowali by za trzy kropki... krzeslo Najlepiej rozebrać, powąchać, obejrzeć, posmakować. Nie ma lepszej metody.

Sido - 2013-04-22 18:48:32

ja to rozebralem i miałem w ciul opiłków metalu w magnesach myslalem ze to to ale dupka wyczyściłem  złozyłem i to samo na dniach nabede alternator to sie okaze :D

Seboo - 2013-04-23 20:24:03

Sido napisał:

ja to rozebralem i miałem w ciul opiłków metalu w magnesach

A skąd się wzięły opiłki? :whistle::whistle::whistle:

mario-awario - 2013-04-23 21:04:51

na jakich magnesach?? w kole magnesowym???
u mnie dopiero były hece ale poczekam co u Ciebi wyjdzie

Sido - 2013-04-24 20:58:18

No wkoło tego koła magnesowego alternatro juz idzie zobzczym co z tego winiknie ja nie alte to sie wqrwie :D ale mylse ze go zjeb... w zimme jak moto odpalalem na kable pod auto za duzy amperomierz był i goszlak trafil pewnie :D

Seboo
też nie mam pojecia :D ale to strasznie miniuturowe dosłownie jak pył no wiadome w silniku podczas pracy wiele tego sie robi czesc zostaje w filtrze a zesc na alter :D maggnes lepiej ciagnie :D

Seboo - 2013-04-24 22:30:07

Sido napisał:

ale to strasznie miniuturowe dosłownie jak pył no wiadome w silniku podczas pracy wiele tego sie robi czesc zostaje w filtrze a zesc na alter :D maggnes lepiej ciagnie :D

No to jak takie maciupkie to lajcik:P pisałeś że jest ich w ciul i myślałem że coś Ci się rzeźbi :D ale w sumie jak na Twoja jazde jak ich tam jest tylko troche to i tak dobrze 509

Sido - 2013-04-25 22:51:58

he no wiadome ajk tu co troche do odciny to i owo sie rzeźbi jako tako :D Ciekawe ile to jeszcze wytrzyma takie męczarnie :D

Long Shed Cottage gta forum wynajme koparke kraków roboty koparką kraków