Opolskie Forum Motocyklowe
A wiec jak to w F3 problemy z ładowaniem mam w podejrzeniach ze mi zdechl alternator no regulatro raczej nie jest nowka i jak sprwadzalem to nie laduje no i o i jak sprawdzic alternator jakie napiecie ma byc na wyjsciu z kabli od alernator ajk ktos cos wie..
Offline
Administrator
no pewnie ze wie ;p nie pali Ci w ogóle??
Offline
Administrator
Ok 14V powinni być. Sprawdź kostkę regulatora. 99% uszkodzeń jest przez zaśniedziałem styki.
Offline
Tańczący z winklami
SEBA napisał:
Ok 14V powinni być. Sprawdź kostkę regulatora. 99% uszkodzeń jest przez zaśniedziałem styki.
Sido chciał napiecie przed regulatorem:P a tam jest dużo wieksze ale jakie dokładnie to nie wiem. na biegu jałowym w granicach 16-17V.
Offline
Administrator
pomierz ładowania na wolnych obrotach bez świateł , ze światłami, potem odkreć na wysokie obroty bez świateł i włącz światła i spisz to Ci diagnoze postawimy ;p
Offline
Opier..l sie nalezy za nazwe tematu:) nie wiem admini tu sa czy raczej nie;) w serwisowce masz napisane jak zmierzyc regulator I wszystkie duperele odpowiedziale za ladowanie.,(ale mysle ze masz zle ustawione zawory) he he
Offline
Pany i Panie no z tematem zjeb...em sie przyznaje
A co do kostki nie ma zlutowane kable sie grzala kostak strasznie i ja praktycznie topilo a pomiarow nie zrobile jak zaąlem miezyc to mi sie miernik zdupczyl No bo to ten od ruskich ;] a jak cos wczesniej mierzyłem jak pamietam mialem na wyjsciu z alternatora chyba 7 V no i jak podlanczam w regulator to tak spina cos jakbyjakas zwara byla w alterantorze i przez 3 kable jest obiem jak mierzylem miernikiem i wlasnie sie na tym zastanawam czuy tak powinno byc
P.S przegladalem juz sporo tematow na innych forach ale tego sie nie dowiedzialem jakos nik niechce mi udzielic informacji ...
Ostatnio edytowany przez Sido (2013-04-19 21:34:26)
Offline
Tańczący z winklami
ale przed regulatorem zawsze musisz mieć wieksze napiecie niż za jak przed regulatorem bedziesz miał 7V to jakim cudem 14V ma sie znaleźć za nim? krasnoludki nie przyniosą jak sama nazwa mówi regulator reguluje prąd a alternator go wytwarza:P skoro masz 7V przed regulatorem to znaczy że????
Sprawdź koło magnesowe. Gdzieś kiedyś czytałem że potrafią się rozmagnesować i takie rzeczy sie dzieją.
Ostatnio edytowany przez Seboo (2013-04-19 22:05:27)
Offline
Sido napisał:
Pany i Panie no z tematem zjeb...em sie przyznaje
no to pamietaj na przyszłość.Dostajesz ostrzeżenie:D jeszcze jedno i wpier.....
wracając do tematu
Sprawdz stojan moze jest uszkodzony--->Stojan sprawdzasz na zwarcie do masy czyli wszystki zolte przewody pojedynczo miernikiem ustawionym na diody sprawdzasz na przejscie. Jesli ktorys przewod zwiera do masy stojan do wymiany. Jeśli masz regulator 3 fazowy to w youtube.com jest duzo instrukcji jak sprawdzic.
Ostatnio edytowany przez ULOK (2013-04-19 22:45:02)
Offline
włąsnie niepamietałem ile bylo tak strzliłem ze 7v ;p no i jak mierzyłem teraz 3 przewody na przejscie to na to wszystkie sa przejscia...
No i bedzie alternator do wymiany zmiezyłem miwrnikiem to nawet nic a nic prądu nie daje ;d
Offline
Administrator
u mnie też sie coś dupczy w środe rozbieram rotor i też popaczymy czy magnesy się nie zlepiły bo coś marnie mi łąduje a na majówke moto musi być sprawne!
...Odkręć dekiel i popacz .
Dzięki chopacy za pilnowanie forum !!
Offline
Administrator
Skąd tyle agresji w ludziach . Zlinczowali by za trzy kropki... Najlepiej rozebrać, powąchać, obejrzeć, posmakować. Nie ma lepszej metody.
Offline
ja to rozebralem i miałem w ciul opiłków metalu w magnesach myslalem ze to to ale dupka wyczyściłem złozyłem i to samo na dniach nabede alternator to sie okaze
Offline
Tańczący z winklami
Sido napisał:
ja to rozebralem i miałem w ciul opiłków metalu w magnesach
A skąd się wzięły opiłki?
Offline
Tańczący z winklami
na jakich magnesach?? w kole magnesowym???
u mnie dopiero były hece ale poczekam co u Ciebi wyjdzie
Offline
No wkoło tego koła magnesowego alternatro juz idzie zobzczym co z tego winiknie ja nie alte to sie wqrwie ale mylse ze go zjeb... w zimme jak moto odpalalem na kable pod auto za duzy amperomierz był i goszlak trafil pewnie
Seboo
też nie mam pojecia ale to strasznie miniuturowe dosłownie jak pył no wiadome w silniku podczas pracy wiele tego sie robi czesc zostaje w filtrze a zesc na alter maggnes lepiej ciagnie
Offline
Tańczący z winklami
Sido napisał:
ale to strasznie miniuturowe dosłownie jak pył no wiadome w silniku podczas pracy wiele tego sie robi czesc zostaje w filtrze a zesc na alter maggnes lepiej ciagnie
No to jak takie maciupkie to lajcik:P pisałeś że jest ich w ciul i myślałem że coś Ci się rzeźbi ale w sumie jak na Twoja jazde jak ich tam jest tylko troche to i tak dobrze
Offline